Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсан ангренажен ремък? Какво следва?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Във всеки един случай трябва да свалят главата. Достатъчно главоблъсканица. И не знам защо, ама май изпускателните клапани по - често се случва да пострадат.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #17
      Ремонта ще е към 800+ лв без смяната на вариатора.
      Ремонта на главата + 16 клапана, пасване, гумички и т.н. към 300 лв.
      Гарнитури - 50-70 лв.
      Консумантиви 500 лв масло, филтри, ремъци, ролки и вариатор КИТ и това е положението.
      Сложи и още нещо и си 1000 лв.
      Успех при ремонта и си я направи качествено.

      Edit: смени си и водната помпа!!!
      Last edited by georgyg; d.m.y г., 13:25.
      "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
      Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
      Opel Astra J GTC

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от georgyg Покажи съобщение
        Ремонта ще е към 800+ лв без смяната на вариатора.
        Ремонта на главата + 16 клапана, пасване, гумички и т.н. към 300 лв.
        Гарнитури - 50-70 лв.
        Консумантиви 500 лв масло, филтри, ремъци, ролки и вариатор КИТ и това е положението.
        Сложи и още нещо и си 1000 лв.
        Успех при ремонта и си я направи качествено.
        Те ъва е истината
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Те ъва е истината
          Т`ва е истината, защото този филм го гледах Юни месец
          Просто при мен ремъка се скъса на 40000 км изминат пробег (не се скъса, изрони се).
          Затова вече се замислям за 1.3 Mjet с ВЕРИГА
          "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
          Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
          Opel Astra J GTC

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            По принцип са издълбани буталата и на ръка като се върти мотора не опират никъде. Не знам какво става по време на работа. Единсвеното което може да се случи е повдигачите да избутват клапаните повече когато се напълнят с масло под налягане.

            Другото е да се скуса биела или болт и от удара да се скъса и ремъка и по това после да се съди, че проблема е от ремъка. Тоя ремък не се къса току така по принцип.
            А замиислил ли си какво става като се завърти вариатора
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
              А замиислил ли си какво става като се завърти вариатора
              Какво става? Отваря клапаните по-рано. Да не би да ги отваря повече?
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Благодаря на всички Днеска явно няма да могат да я отворят но в най-скоро време се надявам това да стани. Човека който ще я оправя е бащата на приятелката ми и смело много да кажа че ги разбира много нещата. Така че остава единствено да се моля да не е нещо много сериозно.
                Last edited by zombiran; d.m.y г., 16:45.

                Comment


                • #23
                  значи по-тънко ще ти излезе ремонта, поне за труд няма да дадеш пари, ще го почерпиш човека - нали сте рода

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Какво става? Отваря клапаните по-рано. Да не би да ги отваря повече?
                    Ако не е зацепена както трябва ще ги удари в буталата. Ако всъщност съм разбрал добре предния пост казваш че клапаните не удрят в буталата при каквато и да е центровка на място като се завърти вала и се премести от вариатора с 25 градуса отварянето на клапана става по рано а всмукателните клапани започват да отварят преди ГМТ т.е. в ГМТ отварянето на клапана ще е по голямо няма да е 0,3 мм а ще е 3,3мм
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                      Ако не е зацепена както трябва ще ги удари в буталата. Ако всъщност съм разбрал добре предния пост казваш че клапаните не удрят в буталата при каквато и да е центровка на място като се завърти вала и се премести от вариатора с 25 градуса отварянето на клапана става по рано а всмукателните клапани започват да отварят преди ГМТ т.е. в ГМТ отварянето на клапана ще е по голямо няма да е 0,3 мм а ще е 3,3мм
                      Неее. Аз смъквам клапана до най-долу. И качвам буталото до най-горе и ня опира. Това имам предвид. Когато гърбицата на разпр вал сочи на долу а буталото е в ГМТ разбираш ли? Не знам при работещ двигател когато повдигачите се напълнят с мало какво става обаче. Тогава може и да удрят.. не знам. Но иначе не.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #26
                        По принцип удря клапани със сигурност,но винаги има едно НО.Преди време един джамбаз докара в сервиза 145ца тс със нито един зъб по ангренажният ремък.Реших да проверя дали човека е късметлия,оказа се че е.Колата запали и си върви без никакви грижи.
                        Но в същото време съм виждал и 8 криви клапана.
                        Въпроса е на късмет,но е по добре да се подготвиш за скъпия вариант.
                        Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                        Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                        Comment


                        • #27
                          Нещо бъркаш при положение че максималния лифт на клапана е 9,5 мм няма как де не удари в буталото скосенията в буталото не могат да поемат такова повдигане на всмукател ния клапан е не повече от 3-4 мм а от челото на клапана до края на главата е 0,5 и гарнитурата е около 1мм не се вързват работите пак ще удари да не говорим че скосенията на изпускателните са много по малки а лифта им пак е 9,5 . Не мисля че хлабината в повдигачите е повече от 0,4мм
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            Нещо бъркаш при положение че максималния лифт на клапана е 9,5 мм няма как де не удари в буталото скосенията в буталото не могат да поемат такова повдигане на всмукател ния клапан е не повече от 3-4 мм а от челото на клапана до края на главата е 0,5 и гарнитурата е около 1мм не се вързват работите пак ще удари да не говорим че скосенията на изпускателните са много по малки а лифта им пак е 9,5 . Не мисля че хлабината в повдигачите е повече от 0,4мм
                            Човек. Въртял съм го няколко пъти и не удари.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Ами как да удари като клапаните са прибрани горе като не се върти разпределителния вал.
                              sigpic Alfasud/156 1.8ex
                              156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
                                Ами как да удари като клапаните са прибрани горе като не се върти разпределителния вал.
                                Е как ще са прибрани бе човек? А нарочно нагласям разпр. вал гърбицата на някои от цилиндите да сочи на долу да може да натисне повдигача. И не подпря. Да не говоря, че имах случай да видя как сменят ангренаж и да забравят да пристегнат обтяжната ролка и при запалването ролкаа охлаби и мотора изгасна някоколко секунди след като беше запалил вече. И нищо не се случи. Само че това вече беше на 1.4 мотора.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X